Ôªø . -

Caffè latte


Tja!

Kom nyss hem, har varit på Café Kungsgatan med Sophus och Lou! Huuuur mysigt som helst, galet hur mycket vi hade att prata om! Inser hur mycket jag kommer att sakna dom tjejerna också..


Idag ska jag inte göra så mycket, ska ta en lång promenad helt ensam lite senare ikväll så jag får rensa tankarna och tänka igenom allt lite mer. Som om inte jag har tänkt tillräckligt, haha. Ligger bara vaken halva nätterna och tänker. Typ det enda jag gjort på sistonde. Tänkt. Oj så mycket ordet tänk användes nu då haha. Iallafall så tror jag att det blir bra att göra det.. Att få gå runt ensam och njuta av denna mysiga lilla stad, det dröjer trots allt nästan ett helt år innan jag får komma hit igen! Så det ska jag roa mig med resten av denna fina dag. Hoppas ni får det bäst, kisses!!



Mysigaste girlsen


Min nya obsession; Caffè latteeeeeee!!!!!!!!!! Åååhhh♥♥♥♥♥

Kommentarer




Kommentera inlÑgget hÑr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihÜg mig?

Trackback