Ôªø . -

Laughter is the best medicine


Hej hopp!
Haft en grymt rolig skoldag med en massa skratt, sista lektionen va ju bara helt vrickad, men sånt gillas!! Sedan så busade jag med Noel lite, så mysig är han. Efter det så åkte jag, mammsen och Julia upp til sjukhuset och för att mamma älskar att plåga oss...... Vi tog Gardasil vaccinationssprutan! Ussch har börjar ogilla sprutor mer och mer, det går utför.. Fast mycket hellre ett litet stick än livmoderhalscancer. Sen efter det så drog jag till Fabbelitooo och va där en liten stund! Imorgon så väntas en underbar dag med nya spännande äventyr, läääängtar! Bjuder på vackra bilder som vanligt, haha.

Innan sjukhusbesöket, snygg som aldrig förr!!!!! Ser inte så seriös ut heller, tur det :--))

Efter sprutan, 2 modiga girls

Snyggaste tjejen i stan har jag hört!!


Kommentarer




Kommentera inlÑgget hÑr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihÜg mig?

Trackback