Ôªø . -

Here we go again


Tjena alla monsterdiggare!!

Nu följer jag strömmen än en gång, och börjar blogga igen! Har allt varit ett tag nu, och får se hur länge det håller..

De senaste veckorna har varit hejdundrans roliga, och jag vill aldrig att sommaren ska ta slut!! Jag har haft arabkväll med goaste tjejerna, fyllt år, solat och badat, varit med bäste Emil, myst med min underbara Fabbe, varit på fester, åkt till Smögen, Karko kom hit från Göteborg och stannade några dagar, haft det roligt med bästa systern Julia, hängt på fräcka båtar, träffat de härliga Falköpingsbrudarna, Renée har har hälsat på och vi hade kul, och pappa är äntligen i Sverige efter att ha varit bortrest i typ 2 månader, så allt är bara toppen just nu!

Men det är bara den 7 augusti än, hinner med en massa mer kul! Idag har jag inte gjort så mycket, myst med familjen, målat naglarna, lekt med min nya dator, en MacBook Air OS X Lion, som är en sen födelsedagspresent (tack världens bästa pappa!!!!), och ätit pizza, haha. Tänkte skriva ett inlägg om mig själv imorgon (ego som jag är; me, myself and I<333) så ni får veta lite om mig!!

Later, puss!


Kommentarer
Nubben !?!?!?

Världens goaste brud! okrydd



2011-08-09 @ 21:04:41
Josäfin :>

Snygg blogg :D



Blogg: http://jossanamigo.blogg.se/
2011-08-09 @ 21:10:54
Rebecka'

Fin blogg! :)



Blogg: http://rebeckalicious.blogg.se/
2011-08-09 @ 21:24:24
Matilda

Allt bra idag?:)<3



Blogg: http://maaatildaz.blogg.se/
2011-08-09 @ 21:27:20




Kommentera inlÑgget hÑr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihÜg mig?

Trackback