Ôªø . -

Jag vet vem jag är när jag är hos dig

Hej, med mig är allt bra, har dock mycket läxa men jag tycker fortfarande att det är super kul! Tänkte bara uppdatera och berätta att jag lever. Och ge er lite bilder!

För övrigt så saknar jag min bästis, världens bästa syster, mer än någonting just nu. Får separtionsångest av att tänka på hur länge vi ska va ifrån varandra! Har aldrig varit borta från min andra halva så länge... Sen saknar jag universums bästa mamma också. Förlåt om jag är hormonell och otrevlig på Skype, jag är bara stressad och saknar dig som attan. Älskar dig oavsett hur arg jag än är. Detsamma med dig min GulleBulle!! Hoppas ni har det lika bra som jag, vi hörs snart. PUSSAR OCH KRAMAR FRÅN EN ICKE ARG MANDIIIS (just nu iallafall).

JUST DET JA!! Har något spännande på gång.. tycker jag iallafall, hoppas att ni kommer att uppskatta det också!

When you're gone
The words I need to hear to always get me through
The day and make it ok
I miss you

Kommentarer




Kommentera inlÑgget hÑr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihÜg mig?

Trackback