Ôªø . -

Food

Haft en grym dag, solat och badat, fått underhålla mig själv medans pappa var på jobbet typ halva dagen, sen träffat min dööö-snygga kurator som gav mig mitt schema och så varit ute och käkat med min Kissieboii!! En bra dag helt enkelt.

Igår så var jag och pappa ute och åt på en Thai restaurang som var huur mysig som helst och maten var jätte god! Kändes nästan som man var i Thailand... Langar lite pics till er också, måste bli bättre på att ta mera och lite roligare kort, har blivit rätt dålig på det... Fyanemig, inte bra ;)

Men imorgon är det skola och jag ska upp om typ 6 timmar, så nu måste jag hoppa till sängs!! Sleep tight, XOXO

Påväg till restaurangen, fångad av en stormvind!!


Den söta Thai restaurangen, dock satt vi inomhus för efter att man gått typ 10 meter så såg man ut som man gör nu i Sverige, pisseblöt för att det regnar ;) Det var varmt helt enkelt.


Fin fontän


Min mat; Phad-si-ew


Pappas mat; Kycklig med cashewnötter


Jag vid Salwa Road, en väg som går hela vägen till Saudi gränsen


Kommentarer




Kommentera inlÑgget hÑr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihÜg mig?

Trackback