Ôªø . -

Sum up!

Förlåt att jag inte har bloggat, men jag har haft fullt upp! Igår var de första skoldagen och den va superduper kul, alla var så hjälpsamma och hjälpte mig att hitta till mina klasser osv... De var toppen trevliga personer, och jag hittade en massa roligare folk än jag gjorde dagen då alla nya elever var på skolan! Så detta blir säkert ett underbart år, ser fram emot det super mycket!! Igår kväll så åt jag och pappa på hotellets mysia Italienska restaurang som hade huuuur grym mat som helst!! Jätte lyckat. Efter det så tog vi oss en promenad till en supermarket där jag fick köpt lite behövligheter!

Idag har jag gjort läxa som jag fått, och runt fyra så drog jag till Villagio (ett shopping mall), där jag träffade en grupp med trevligt folk. Vi gick runt lite och senare satt vi oss på restaurang där dom behövde duka upp ett lång bord för vi var typ 13 pers! Men där åt vi ocb sen skulle vi kolla bio, men det sket sig så några inte vill se skräckfilm.. Efter det så försvann rätt många så till slut så var det bara jag och en jätte gullig tjej till med 3 killar.. Men det var lika kul för det, haha! Vi satte oss vid ettt cafe och snackade och kollade på folk. Sen så drog den sista tjejen hem, och jag och killarna ställde oss ute i de härliga 30 graderna och pratade medans vi väntade på våra chaufförer!

Jag och pappa stannade vid Dairy Queen och tog en milkshake som vi sedan drack i lobbyn på hotellet, det va myspysigt! Nu ska jag strax dra mig mot sängen, den kallar till mig haha. Så ni får ha det så bra så länge, ska försöka blogga efter all min läxa är klar imorgon. Hoppas att ni tyckte att denna lilla sammanfattning på några dagar var okej, kanske bättre än inget!! Puss

Laddar upp lite bilder ifrån igår kväll!!

Härlig restaurang


Goooaste drinken, Kenyan Memories


Mycket traffik på Salwa Road!


En mysig liten utegård till en restaurang som vi gick förbi!

Kommentarer




Kommentera inlÑgget hÑr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihÜg mig?

Trackback