Ôªø . -

Elveda Türkiye, merhaba Isveç!



Goodbye Turkey, hello Sweden!

Hemma nu, på både gott och ont, haha. Åh har haft det helt obeskrivligt underbart i Side, älskade varje sekund kan jag lova!!
Har prutat och shoppat massvis, ätit en massa Turkisk glass i den härliga varmen, solat och badat som aldrig förr, strosat runt på kvällarna, fått lära mig lite Turkiska, jagat dolmusar i mängder haha, gått flera kilometer kändes det som, badat i mitt eget svett men kan säga att jag knappt klagade på värmen en enda gång, fotat hur mycket som helst (!!), ätit metze, döner kebab, och en massa annan go Turkisk mat, blivit uppraggad av en del Turkar om jag nu får skryta en aning, åkt parasailing vilket va bland dem härligaste och tuffaste grejerna jag någonsin gjort, blivit skrämd av en massa katter, varit ute och utforskat med Julle, varit på Hamam som var både super härligt, obehagligt, rätt intensivt och läckert, hängt med Paolo Roberto ganska mycket, fått vääääldigt mycket special treatment som jag ska visa bilder av senare, och såklart spenderat en massa tid med heeeeela familjen vilket har varit jätte mysigt!
Nu ska jag packa upp resten av allt, sen ska jag bara slappa lite, vi kom hem 4:20 inatt, älskar nattflyg hihi!
Puss

Kommentarer




Kommentera inlÑgget hÑr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihÜg mig?

Trackback