Ôªø . -

Walking on Sunshine, ooohh


Extra lycklig tjej här just nu!!

Och vet ni varför?? FÖR ATT JAG SKA TILL TURKIET I EN VECKA IMORGOOON, LALALALAAAAAA!!

Åh det ska bli så härligt med riktig sol och värme, promenera i mysiga städer, bada i turkostvatten i mängder, äta turkiskmat så det tjongar om det, ta huuuuuuuur mycket kort som helst (!!!!!), spana på håriga snygga turkar, kanske snorkla, umgås med hela familjen vilket va ett tag sen, ta kvällspromenader på stranden, busa med Julia och få skrattanfall så vi skrattar så pass mycket att vi nästan spricker, känna hur solen bränner på huden och veta att man garanterat får lite färg, shoppa en massa roligt, få solblekt hår och inte ha några tider att passa, inga måsten, inga man känner, att bara kunna få va nu innan skolan drar igång igen.

Så denna dagen har jag packat, packat ner saker som åkt upp lika fort igen. Sen har jag bytt, och bytt igen. Haha, men nu är väskan äntligen helt färdigpackad och står i hallen och väntar på morgondagen, fast inte lika mycket som jag, för jag väntar och längtar nog mest av alla just nu!!



Ska sätta mig och plugga in lite turkiska nu så jag kan impa på alla godingar där, det är ju inte så jätte likt arabiska tyvärr....... Så ni får iyi vakit geçirmek! Eller ah, ha det så roligt ;) XOXO


Kommentarer




Kommentera inlÑgget hÑr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihÜg mig?

Trackback