Ôªø . -

Bitch I'm special



Hej!

Har haft en toppen dag i skolan idag, klassen är goast, helt underbar. Jag är super nöjd. Så gymnasiet lär nog bli jätte roligt! Haha, lite roligt/weird/stört/galet/konstigt var det dock idag. Jag valde ju som sagt den Humanstiska linjen, valde bort kultur, och satsade på språk som jag älskar. Jag trodde ju att det kunde finnas ett par stycken vettiga personer som valde en sådan rolig linje, men icke så nicke. Jag är tydligen väldigt speciell då jag är den enda humanisten på hela skolan. Men jag får gå med riktigt trevlig ekonomer, så det är ju suveränt, haha. Men jag ser faktiskt fram emot att gå till skolan imorgon, Josefine kommer och hämtar mig så varken av oss slipper gå igenom gymansiehallarna helt ensam och bli utstirrade, kanske skåpade om det vill sig riktigt illa, vem vet?? Haha, hoppas ni har det toppen, för jag älskar verkligen allt och alla nu. Är så lycklig.


Ayo you gotta love me 
Bitch I’m special 
I want everybody thinking that I got something they don’t have 
You gotta love me 
Bitch I’m special

Rihanna- Bitch I'm special

Kommentarer




Kommentera inlÑgget hÑr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihÜg mig?

Trackback