Ôªø . -

Stop over: Istanbul

Update ifrån Istanbul; jag leeeveeeer!!! Klarade första flygningen galant, men men inte så konstigt eftersom jag är så jävla bäst :) Skämt på sidaaan folks.. Haha
Sitter på mitt älskade Stabucks just nu och dricker en Caffe Latte, så jästrans gott. Jag njuter!! Vill gärna klaga på interneten dock, den bryts heeeela tiden :( Så det va ju inte kul..

Men om cirka 1 timma så boardar mitt nästa flyg, så jag borde väl börja pallra mig dit bort snart. Antar att jag får armbåga och knäa ett par hundra stycken turkar innan jag kommer fram. Hinner antagligen bli lite spankad på rumpan ett tio tal gånger på vägen dit också.. jag gillart skarpt!!!!!!! Turkar är ju störtsköna. Men ha det så bra så länge, hörs när jag kommer fram, om jag nu inte blir bortrövad av en Turk :---)) Pussar och Kramar

Haha fiiina bilder, alla glodde som 17 när jag satt och tog typ 1000294928 ego pics.... bara för er skull, hihi


Kommentarer




Kommentera inlÑgget hÑr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihÜg mig?

Trackback