Ôªø . -

“To worry about tomorrow is to be unhappy today”



Har bara haft en mysdag idag, varit med mami och Julle. Tror nog att det blir svårare än vad jag inser att lämna 2 av dem som betyder mest av allt för mig i hela världen.. Men samtidigt så vill jag ju detta, och dem kommer om drygt 3 och en halv månad. Packade ner allt i väskan idag, fick ju ha 30 kg nu istället för 20 vilket va suverääääänt! Tog farväl till min Fabbe idag också, inte bland det roligaste jag har gjort kan jag ju lova.

Kan inte ens gråta över att lämna allt folk och mysiga lilla Lysekil för jag har inte ens insett att det är sant än. Kan tänka mig att det slår till när jag sitter på flygplatsen i Istanbul i 3 timmar och tänker på "hemma." Men det löser sig, det gör det alltid. Bara man har en positiv inställning så går det mesta!! Nu ska jag tagga inför imorgon, sen lägga mig och få min behövliga "beauty rest." Sov gott finisar, hörs imorgon. Puss


Kommentarer




Kommentera inlÑgget hÑr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihÜg mig?

Trackback